Service manager

Omschrijving

Het managen van onze service is zeg maar ‘gewoon’ jouw ding!

Bij de bedrijven van ‘Gerard van Es’ willen we dat het onze gasten aan niets ontbreekt. We verwennen ze met dagverse vis en bedenken steeds nieuwe menu’s om ze regelmatig terug te laten keren voor een volgende proeverij. De service moet top zijn, maar dat is nooit vanzelfsprekend. Daar moet je als team veel voor doen!


Wat moet jíj daarvoor doen?

Voor jou is service niet slechts een mooi en vanzelfsprekend begrip. Jij weet hoe je dat brede begrip service moet vertalen naar de praktijk van alledag! Het is jouw bijdrage dat iedere medewerker binnen de bedrijven van ‘Gerard van Es’ tot in zijn/haar tenen weet en voelt wat service is. Het is door jouw inzet het DNA geworden van alle bedrijven van ‘Gerard van Es’.

Als dat een feit is, dan is het resultaat dus niet afhankelijk van welke medewerker service verleent aan de gast. Voor alle medewerkers is het zo klaar als een klontje wat verstaan wordt onder de service bij Gerard van Es bedrijven en hoe je dat in de praktijk van alledag doet!

Dit doe je door je actief te ‘bemoeien’ met: gastvrijheid; kwaliteitsnormen; food and beverage; budgetten voor personeel; budgetten voor voorraad en last but not least, de aansturing van de bedrijfsregisseurs en de supporters die belast zijn met de service.

Vereisten

Wat heb jij daarvoor in huis?

  • Je hebt ruime ervaring in de horeca; stuurt al een tijd een team aan én met succes
  • Je bent ambitieus; stelt steeds nieuwe doelen en bent gericht op het bereiken van het hogere doel
  • Je kunt goed luisteren; je onderzoekt en begrijpt eventuele operationele struikelblokken
  • Je werkt geordend; je hebt een gestructureerde werkwijze en legt op tijd de juiste prioriteiten
  • Je bent enthousiast; de bedrijfsregisseurs en supporters neem je mee in jouw enthousiasme
  • Je bent communicatief vaardig; je rapporteert helder en bondig over bereikte resultaten

Wat hebben we jou te bieden:

  • Arbeidsvoorwaarden; de salarissen bij Gerard van Es liggen boven cao
  • Je professionele en persoonlijke ontwikkeling; dit bedrijf en jij staan nooit stil
  • Je werkt met een goed en gezellig team; jij brengt ze naar een next level

Hoe ga je je belangstelling aan ons kenbaar maken?

We houden ervan de zaken niet ingewikkelder te maken dan nodig. Solliciteren kan dan ook via de button solliciteren online. Wat we graag van je willen zien is een bondig cv waaruit we je ervaring en opleiding kunnen afleiden. En wat we graag willen is dat je ons in het kort uitlegt waarom deze job op jouw lijf geschreven is.

Als je reageert krijg je van ons automatisch het verzoek om een zogenaamde DISC vragenlijst in te vullen. Zo leren we je al een beetje beter kennen (en jij misschien ook nog jezelf). Bijna al onze medewerkers hebben zo’n vragenlijst ingevuld. Het helpt ons erbij om iedere collega de aandacht in het werk te geven die hij/zijnodig heeft.

Wat doen wij met jouw sollicitatie?

We beloven je dat we snel op jouw motivatie en cv zullen reageren. Een gesprek met de directie van Memorie is snel gepland. Een kennismaking met een afvaardiging van het team hoort ook bij de sollicitatieprocedure: met wie kom jij te werken en wie wordt voor de collega’s de nieuwe service manager.

Zien we jou binnenkort als service manager in IJmuiden?

Of ben jij dit niet, maar weet je iemand die hiervoor in de wieg gelegd is, geef deze tip door!

!-- Google Tag Manager (noscript) -->